maandag 25 november 2013

wokpasta of pastawok met kip

Onder het motto, het mag ook wel eens gemakkelijk gaan maakte ik 2 weken geleden deze wokpasta of pastawok.  En vorige week opnieuw en toen dacht ik er ineens weer aan dat de blog een beetje verwaarloosd werd.  Dus bij deze zijn we weer vertrokken :)

Nodig: 500g kip voor de wok (gemarineerd door Renmans) - 1 pakje wokmix broccoli & champignons (van Aldi, net ontdekt en deze zijn héérlijk en voor 1.45€ kan je zelf niet beginnen snijden vind ik!) - 200g cappellini
Koken: 
1/ pasta koken (4 minuutjes is deze, supersnel); tip ik breek deze in 3 stukken voor het koken (gewoon vastnemen en draaien boven de pot), das lekker makkelijk om te mengen
2/ groentjes wokken in olie; ik zet ze daarna altijd 2 minuutjes in de microgolf om iets verder door te koken, de kids en man houden niet zo van beetgaar, maar dan zij ze nog steeds niet te plattekes :)
3/ vlees wokken (tip: lang genoeg laten liggen voor het eerst te draaien, dan hebben ze een lekker korstje en plakken ze niet aan de wok)
4/ alles terug in de wok, bijkruiden met peper en zout en mengen

Smakelijk eten!
zoutje


1 opmerking: