woensdag 16 mei 2012

Leuke plekjes

Leuke plekjes zijn altijd fijn om te ontdekken. Vandaag testte ik zo'n leuk plekje uit in Mechelen.
Ik had onlangs gelezen over een koffiebar, en vermits vriendjelief een grote koffiefan is trakteerde ik hem vandaag op een uitje.

Zo belanden we dus bij Sister Bean op de Vismarkt te Mechelen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en nestelden ons in de comfortabele zetel. Vermits ikzelf niet zo'n koffieliefhebber ben (tenzij met heel veel melk en suiker) koos ik een warme chocolademelk met melkchocolade, honing en kaneel. Vriendejelief ging voor een dopio lungo en daarbij bestelde ik nog een assortiment koekjes.

Het was overheerlijk. De chocolademelk was top, ik proefde alle smaken mooi erin door, zonder dat er iets overheerste. En de koekjes dan, daar bleef geen kruimel van over en dit zegt genoeg. Zeker een aanrader dus, met deze koude dagen.
En als het ooit zomer wordt, dan kan je er gezellig op het terras zitten, eventueel nog met een dekentje.

Tot de volgende aanrader!

Zoetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten