maandag 25 juni 2012

Brasserie Battenbroek

Afgelopen zaterdag deden we een last-minute restaurantbezoekje.  Mijn lieftallige wederhelft had het idee, dus hij ging dan ook op zoek naar een leuke brasserie waar we met de kids nog even naartoe konden trekken.  Zijn ook viel online op Brasserie Battenbroek in Mechelen. 

De locatie bleek goed mee te vallen, een beetje afgelegen, maar kom, we kwamen voor het eten!  Gezellig ingericht en vooral, aangename muziek op de achtergrond.  Het was er vrij rust vonden we voor een zaterdagavond, maar ja, dat kwam onze kids goed uit!  De bediening verliep perfect!  Ordelijk, gemoedelijk met de nodige klasse, ja, zoals ik het graag heb! 

Ook onze gekozen gerechtjes vielen in de smaak.  Op zich een vrij klassieke brasseriekaart, maar toch een aantal specials en ook een aantal suggesties, altijd een topper.  Ikzelf koos voor de tortilla wrap met kip, leuk gebracht, origineel.  Alle smaken zaten er in, de binnenkant was warm en smeuïg en de wrap nog krokant!  En vooral, er werd een echt slaatje bij geserveerd.  Met tomaatjes, paprikablokjes, een dressing,...  Zoals het hoort!  Apart kreeg ik nog tomatensalsa en guacamole.  Mijn vriend koos voor steak rucola, ook leuk gebracht vond ik.  Gebakken steak op een rucolaslaatje, met de nodige dressing, parmezaanse kaas, ...

Een dessertje zat er niet meer in, want onze kroost was te moe, maar we keren hier zeker nog eens terug!
Meer info vind je op http://www.brasserie-battenbroek.be/home.php!

tot kooks!
zoutje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten