vrijdag 11 mei 2012

aan tafel!

Ik had in een ander blogleven al een blog en daar postte ik (bijna) wekelijks mijn weekmenu oftewel mijn 'aan tafel'.  Dus dacht ik dat hier ook maar te blijven doen.  Sinds ik het opmaak wordt er veel minder weggegooid en komen er soms verrassend lekkere combinaties te voorschijn.  Nu had ik deze week alvast een klein probleempje.  Ik maak mijn 'aan tafel' altijd op zondagavond en doe maandagnamiddag boodschappen.  Maandagavond las ik deze blog en besloot mee te doen.  Maar ja, zou ik het nu halen met mijn al gekochte spullen?  Ik viste in ieder geval snel het ticketje van de winkel uit de papierbak en besloot het elke dag even te checken.  Bij de gerechtjes die er de komende dagen dus aankomen, mag u zich verwachten aan een stukje wiskunde en eventueel tips om uw budget toch onder de 5€ te houden.  Maar nu, aan tafel!
















ma: cannelloni met kaas & courgette
di: pasta bolognaise (my way) in de oven
woe: gebakken knorhaantjes; salade avocado; gebakken aardappelen
do: pasta met zeebaars, asperges
vr: worst en spinaziepuree
zat: kippenboutjes en -vleugeltjes met gevulde pasta
zon: pita

Voor wie mijn gewoontes nog niet kent, mag zich al verwachten aan receptjes die uitgesteld of gewisseld worden! En ja, de receptjes komen dus soms ook in retard. Maar even lekker!


Vanaf morgen, hopelijk wat receptjes!

tot kooks!
zoutje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten